Facebook |
|
Visitors |
The following countries follow VAPS: ( Since 01.01.2014 )
|
Sosyal yer imi |
Sosyal bookmarking sitesinde VAPS adresi lütfen paylaşın
Sosyal bookmarking sitesinde VAPS adresi saklayın ve paylaşın |
|
|
| Meydanda Obje Hataları ve Kaybolan Pist | |
| | Yazar | Mesaj |
---|
eunver LAWYER/Avukat
| Konu: Meydanda Obje Hataları ve Kaybolan Pist C.tesi 10 Mayıs 2014, 16:14 | |
| Herkese merhabalar, Geçenlerde yaklaşık 3 sene kadar yaşamış olduğum Kırgızistan'ın Oş şehri meydanının AFCAD güncellemesini ve beraberindeki bazı meydan binalarının bulunduğu ücretsiz bir scenery indirdim FS9 için. Meydan çok güzel, fakat gelgelelim meydanın ortasında default scenery'den gelen bir bina ve kule var. Bunu bir türlü kaldıramadım. Şu şekildedir: [Resimleri görebilmek için üye olun veya giriş yapın.]Dahası, üzerine geldiğim anda pist kayboluyor ve yerini çimenliğe bırakıyor. Ama belirli bir yükseklikte bu sıkıntı düzeliyor. Bu da şu şekilde: [Resimleri görebilmek için üye olun veya giriş yapın.]Bunun üzerine herhangi bir bilginiz var mıdır? Bu düzeltilebilir mi? Yaklaşık 1.5 gündür avsim demeden, fligth1 forumlarını demeden karıştırıyorum meydan sıkıntıları için. Ama herhangi bir çözüme ulaşamadım. Yardımcı olabilirseniz çok mutlu olurum. İyi hafta sonları herkese!
En son eunver tarafından C.tesi 17 Mart 2018, 14:25 tarihinde değiştirildi, toplamda 1 kere değiştirildi | |
| | | Tamer Öztürk Department Moderator
| Konu: Geri: Meydanda Obje Hataları ve Kaybolan Pist C.tesi 10 Mayıs 2014, 16:43 | |
| Merhaba hocam, scenery tasarımı konusunda LCGK için Afcad çalışması yapmıştım.Tüm meydanı tekrardan tasarladım apron,taxiway ve pisti fakat aynı problem bende de oldu yani pist kaybolup çimenliğe döndü.Mutlaka tasarımdan kaynaklanan bir hatadır pilot hocamız biliyordur muhtemelen bu vesileyle bende öğrenmiş olurum.Saygılarımla | |
| | | eunver LAWYER/Avukat
| Konu: Geri: Meydanda Obje Hataları ve Kaybolan Pist C.tesi 10 Mayıs 2014, 18:07 | |
| Merhabalar Tamer hocam. Yabancı bir forumda pistin kaybolma sorununun yükselti ayarlarıyla ilgili olduğunu okudum, her ne kadar doğru yükselti değerlerini girsemde sorunu çözemedim. | |
| | | pilot MANAGER
| Konu: Geri: Meydanda Obje Hataları ve Kaybolan Pist Paz 11 Mayıs 2014, 04:05 | |
| Evvet arkadaşlar. Bana topu attığı için Tamer hocama teşekkür ederim. Enver hocam, niye başka sitelerde kitaplar karıştırıyorsunuz ki?. Çözüm burada.. 1- Öncelikle pistin her açıdan görünmesi, kaybolmaması için çözüm şu: Pistin kenarlarına, pisti tamamiyle kaplayacak ve altta kalacak şekilde, pist dışına hafif (2 metre) taşacak şekilde AFX programında "Surface" ile kaplamak. Bu kadar.. 2- Default Fs9 binalarını veya ağaç, kule, vs.. nesneleri yok etmek için "ExcBuilderV2" programını kullanmak. Bu kadar.. şayet, bu programları kullanarak yapamazsanız bana özelden dosyaları gönderin, 5 dakikada sorunsuz size geri döneyim. Saygılar. | |
| | | eunver LAWYER/Avukat
| Konu: Geri: Meydanda Obje Hataları ve Kaybolan Pist Ptsi 12 Mayıs 2014, 16:18 | |
| Pilot hocam merhaba. Dediklerinizi uyguladım, kusura bakmayın cevap yazamadım malum finaller var ve Türkiye'ye kesin dönüş için toplanıyorum. Hocam dediğiniz üzere pistin altına gelecek ve 1-2 metre dışına taşacak şekilde bir concrete oluşturdum. Concrete duruyor, ama üzerindeki pist yine kayboluyor. Objeleri kaldırma olayını da şimdi deniyorum. Teşekkürler değerli cevabınız için. | |
| | | pilot MANAGER
| Konu: Geri: Meydanda Obje Hataları ve Kaybolan Pist Perş. 15 Mayıs 2014, 03:55 | |
| Merhaba Enver hocam. İyi haber; senaryo (UAFO) istediğiniz gibi oldu. Ancak "scenery" klasörü içindeki bütün dosyaları (40-45 adet) test ettiğimden uzun zaman aldı. Her BİR dosyanın test sonucunu almam için her dosya için FS'yi 5-6 kez açıp/kapatmam ve testlerimi yapmam gerekti. Sonunda birkaç tasarım dosyasında hata buldum ve düzelttim. Size aşağıdaki line gerekli dosyaları ve açıklamalrı ZIP içinde gönderiyorum. Yalnız, dosyaları yükledikten ve tsetlerinizden sonra sonucu mutlaka buraya yazmanız beni memnun edecektir!.. Kolay gelsin hocam.. UAFO-fıx: [Linkleri görebilmek için üye olun veya giriş yapın.]Açıklamalarım: (Dosyaların kullanımı) --------------------------------------- 1- Addon Scenery klasörü içindeki " Kyrgyzstan/Scenery" klasöründeki şu İKİ dosyayı dışarı (masaüstüne) çıkartınız: " AF2_UAFO.bgl" " UAFO_1_exc1.bgl" 2- Gönderdiğim ZIP içindeki "EXC Files+Afcad file" klasörünün içindeki BEŞ adet dosyayı Addon Scenery klasörü içindeki " Kyrgyzstan/Scenery" klasörüne kopyalayıp yapıştırınız. ...işlem bu kadar....ANCAK; FRAME Sorunu: -------------UAFO'da Frame'den yana sorun varsa, şu dosyaları da dışarı (masaüstüne) çıkartın. Birden Frame'in maximum olduğunu göreceksiniz. " Trees_0.bgl" " UAFO_Gorod.bgl" | |
| | | eunver LAWYER/Avukat
| Konu: Geri: Meydanda Obje Hataları ve Kaybolan Pist Perş. 15 Mayıs 2014, 13:24 | |
| Pilot hocam, üzerinde çalıştığınız ve uğraştığınız dosyaları dedikleriniz doğrultusunda kurdum. Hemen heyecanlı gözlerle bir meydan turu attım, sonuç mükemmeldi, pist artık kaybolmuyor ve meydan üzerine eski dosyalardan kalan binalar da gözükmüyor artık. Hali hazırda frame sorununu da yaşamadım.
Pilot hocam sizlere ilginiz, zahmetiniz ve değerli çalışmanız için sizlere çok çok teşekkür ediyorum, hayırlı günler olsun! | |
| | | pilot MANAGER
| Konu: Geri: Meydanda Obje Hataları ve Kaybolan Pist Cuma 16 Mayıs 2014, 01:14 | |
| Estağfurullah hocam, rica ederim, vazifemiz budur zaten.. Güle güle kullanın hocam.. VAPS'ı yıılar önce açmamızın yegane temeli, FS 'den sorunları olana yardımcı olmak, uçak boyama isteklerinizi karşılamak ve yeni kaptanlarımıza sanal pilotluğu öğretmekti..Öğretiyi değerli hocalarımıza bırakıp, kendimizi tasarımlara yoğunlaştırdık. UAFO meydanı ilgili ufak bir hatırlatma yapayım, indirecek arkadaşlar... Gerçi sizde kasmıyor, frame sorunlarınız olmayabilir fakat, bilgisayarımı yeni temizlediğim ve son tasarım binalarımla birlikte LTBA'da28-30 gösteren frameim, bu scenery de malesef 9-11 arası gösterdi. Nedenine gelirsek; yukarıdaki mesajımda yazdığım gibi; meydana olmadık şekilde beyaz renkşi ağaçlarla doldurmuşlar.. Hem de aşırı derecede.. Bu dosyanın da ismi "Trees_0.bgl"..MDX ile baktığımda ağaç model hiç poligonlarına LOD uygulanmamış (Gmax dilinde).. Aynı şekilde meydanın her tarafına sıkıştırılmı ve serpiştirilmiş yüzlerce minik depo gibi binalar vardı. Dosyanın ismi "UAFO_Gorod.bgl".. Bu modele de LOD uygulanmamı maalesef. LOD uygulanmayan modeller mutlaka kasma yapar. Bu iki dosyayı klasörden çıkarttığımda frame hemen en yüksek sayısına ulaştı.. Bunu da hatırlatayım arkadaşlar..Saygılar. | |
| | | | Meydanda Obje Hataları ve Kaybolan Pist | |
|
Similar topics | |
|
| Bu forumun müsaadesi var: | Bu forumdaki mesajlara cevap veremezsiniz
| |
| |
| |