Facebook |
|
Visitors |
The following countries follow VAPS: ( Since 01.01.2014 )
|
Sosyal yer imi |
Sosyal bookmarking sitesinde VAPS adresi lütfen paylaşın
Sosyal bookmarking sitesinde VAPS adresi saklayın ve paylaşın |
|
|
| Nav Frekans Yardım.... | |
| | Yazar | Mesaj |
---|
cagri03 Pilot-2
| Konu: Nav Frekans Yardım.... Cuma 12 Ekim 2012, 12:32 | |
| sayın kaptanlarım hdd çökmesi sonucu elimdeki tüm bilgileri kaybettim offline uçuşlarda nav'a girdiğimiz bir frekans vardı sürekli konuşma sesleri veren hatırlayan varsa yardımcı olursa sevinirim saygılar.... | |
| | | Özgür Kiraz MANAGER
| Konu: Geri: Nav Frekans Yardım.... Cuma 12 Ekim 2012, 13:09 | |
| ATIS mi diyorsunuz sayın hocam? Bant şeklinde, ekranın üst kısmında, meydanla ilgili bilgileri veren? Eğer kastınız o ise her meydanın ATIS frekansı farklıdır. Genellikle ikinci radyo bu frekansa bağlanır (ilk radyo kontrolör ile temas halindedir) ve meydanla ilgili önemli bilgiler alınır. | |
| | | cagri03 Pilot-2
| Konu: Geri: Nav Frekans Yardım.... Cuma 12 Ekim 2012, 16:31 | |
| özgür hocam teşekkürler cevap verdiğiniz için ama atıs değil hocam nava frekans girince diğer uçakların konuşmalarını falan dinliyorduk sürekli boş kalmıyordu anlatabildim mi? :) | |
| | | Özgür Kiraz MANAGER
| Konu: Geri: Nav Frekans Yardım.... Cuma 12 Ekim 2012, 17:13 | |
| Anladım ve cevap veriyorum, bilemiyorum | |
| | | enesyildirim Teacher Pilot
| Konu: Geri: Nav Frekans Yardım.... Cuma 12 Ekim 2012, 17:49 | |
| Hocam galiba kalabalık bir havalimanına gittiniz trafik orda yoğundu dinliyordunuz tahminim bu gelin Trabzon'a %100 trafik yapın 2 saatte ancak biri konuşur | |
| | | cagri03 Pilot-2
| Konu: Geri: Nav Frekans Yardım.... Cuma 12 Ekim 2012, 19:24 | |
| - Özgür Kiraz demiş ki:
- Anladım ve cevap veriyorum, bilemiyorum
koptum hocam sağol :) :) :) 118.10 örnek veriyorum bu değil böyle bir frekans numarası vardı bunu girince radyo susmuyordu :) | |
| | | | Nav Frekans Yardım.... | |
|
Similar topics | |
|
| Bu forumun müsaadesi var: | Bu forumdaki mesajlara cevap veremezsiniz
| |
| |
| |