Facebook |
|
VAPS following countries: ( Since 28.01.2014 )
|
Sosyal yer imi |
Sosyal bookmarking sitesinde VAPS adresi lütfen paylaşın
Sosyal bookmarking sitesinde VAPS adresi saklayın ve paylaşın |
|
|
| "OceanHighField"; Deniz dalgaları dosyası. | |
| | Yazar | Mesaj |
---|
pilot MANAGER
| Konu: Geri: "OceanHighField"; Deniz dalgaları dosyası. Ptsi 12 Ara. 2011, 18:37 | |
| " Oceanhighfield" furyasını başlattık!. Herkese hayırlısı olsun! Bütün gönderenlere tekrar teşekkür ederim... NOT!: ------Bu dosyayı "24bit-Windows" formatına çevirdikten sonra tekrar eski formatına (FS'nin desteklediği formata) çevirecek ve Convert açıklamasını yazacak kaptanlarımın alnından öperek,"-BÜYÜKSÜN!" diyeceğim!.. "-Çok basit!" demeyin arkadaşlar!.. Ben yapamadım. | |
| | | Cengizhan Barut ADMIN
| Konu: Geri: "OceanHighField"; Deniz dalgaları dosyası. Ptsi 12 Ara. 2011, 18:57 | |
| Hocam öncelikle buyrun buda benim ocean [Linkleri görebilmek için üye olun veya giriş yapın.]rex in kaydettiği normal extendet bitmap 888 li devam eden dosya.Yani normal repaint kaydeder gibi :) | |
| | | Erdinç TURKAN MANAGER
| Konu: Geri: "OceanHighField"; Deniz dalgaları dosyası. Ptsi 12 Ara. 2011, 22:49 | |
| - M.Cengizhan demiş ki:
- Hocam öncelikle buyrun buda benim ocean
[Linkleri görebilmek için üye olun veya giriş yapın.]
rex in kaydettiği normal extendet bitmap 888 li devam eden dosya.Yani normal repaint kaydeder gibi :) Cengizhan,Pilot hocamın dediği gibi ne yaparsak yapalım, verdiğin OceanHeightField bmp dosyasını texture klasörünün içine attığımızda FS9 açılmıyor,her türlü formatı denedim fakat açılmadı, sanıyorum onu destekleyen veya yapılandıran dir dosya var o dosya sanırım, REX kurulduğunda geliyor, yoksa başka türlü açılmıyor.Saygılar. | |
| | | pilot MANAGER
| Konu: Geri: "OceanHighField"; Deniz dalgaları dosyası. Salı 13 Ara. 2011, 00:22 | |
| - M.Cengizhan demiş ki:
- Hocam öncelikle buyrun buda benim ocean
[Linkleri görebilmek için üye olun veya giriş yapın.] rex in kaydettiği normal extendet bitmap 888 li devam eden dosya.Yani normal repaint kaydeder gibi :) Peki SEN DENEDİN Mİ Cengizhan paşam?.. Bir dene bak, neler oluyor?.. Erdinç hocamın test ettiği gibi; tekrar Convert edilen "Ocean" dosyası ile FS başlarken "yükleme çubuğu" %68" de ( Adjusting Scenery Objects) te takılıp masaüstüne atıyor!.. 2 yıldan beri bu dosyanın Convert sorunu ile uğraşıyorum.. hangi hataların ortaya çıktığını iyi bilirim.. Fakat halâ convert yapabilmiş değilim..Hangi program ile de yapılıyor b ulamadım. Yukarıda da dedim; "- Çok basit!" demeyin diye.. DDS Converter, DXTBmp, Mic. Photo Editor, vs, aklıma gelen, elimde olan tüm resim convert program ları ile başarılı olamadık.. Alın arkadaşlar!, üzerinde değişiklik yaptığım, birkaç çizikler ve VAPS yazdığım " 24bit-Windows" formatındaki " Oceanhighfield.bmp" dosyasını FS'nin desteklediği formata çevirebilecek misiniz?.. Tamam dediğinizde denizi resminizin üstünde bu çizgileri ve vaps yazısını dalgalı olarak görebilecek miyiz? NOT: FS'nin destekleyeceği bu texturenin boyutu ya 343 kb. olmalı, ya da 1,366mb. olmalıdır..farklı bir boyutta olan hiçbir textureyi desteklemiyor ve açılırken %68'de FS kilitleniyor. (Fsx ve Fs9 default dosyanın çizikli hali: 512*512 pixel) Alttaki resme SAĞ_TIK yapın ve "farklı kaydet" ten kaydedin.. | |
| | | Erdinç TURKAN MANAGER
| Konu: Geri: "OceanHighField"; Deniz dalgaları dosyası. Salı 13 Ara. 2011, 04:05 | |
| Hocam yukarıda eklediğiniz Oceanhighfield.bmp dosyasında değişiklik yapmadığınızda açılıyor mu ? şöyle anlıyorum, normalde açılıyor, ama üzerinde herhengi bir değişiklik yaptığınızda açılmıyor, FS yi yüklerken kitlenip kalıyor, yoksa dosyanın üzerinde hiç değişiklik yapmadığınız halde demi açılmıyor, çünki aynı Oceanhighfield.bmp dosyası bende de var fs yi yükleyince bende açılıyor, hatta birde SS görüntüsü aldım,aşağıya ekliyorum, bendeki Oceanhighfield.bmp dosyası, | |
| | | Cengizhan Barut ADMIN
| Konu: Geri: "OceanHighField"; Deniz dalgaları dosyası. Salı 13 Ara. 2011, 09:17 | |
| Pilot hocam sanırım birşey eklemeyi unuttum eklerken mipmap seçeneklerinden include when saving i işaretlersen tam 1,33 mb tutuyor. | |
| | | ibrahim ADMIN Paint Team Chief
| Konu: Geri: "OceanHighField"; Deniz dalgaları dosyası. Salı 13 Ara. 2011, 12:11 | |
| | |
| | | memo1998 Co.Master Pilot
| Konu: Geri: "OceanHighField"; Deniz dalgaları dosyası. Salı 13 Ara. 2011, 15:14 | |
| ce - pilot demiş ki:
- M.Cengizhan demiş ki:
- Hocam öncelikle buyrun buda benim ocean
[Linkleri görebilmek için üye olun veya giriş yapın.] rex in kaydettiği normal extendet bitmap 888 li devam eden dosya.Yani normal repaint kaydeder gibi :) Peki SEN DENEDİN Mİ Cengizhan paşam?.. Bir dene bak, neler oluyor?.. Erdinç hocamın test ettiği gibi; tekrar Convert edilen "Ocean" dosyası ile FS başlarken "yükleme çubuğu" %68" de (Adjusting Scenery Objects) te takılıp masaüstüne atıyor!.. 2 yıldan beri bu dosyanın Convert sorunu ile uğraşıyorum.. hangi hataların ortaya çıktığını iyi bilirim.. Fakat halâ convert yapabilmiş değilim..Hangi program ile de yapılıyor b ulamadım. Yukarıda da dedim; "- Çok basit!" demeyin diye.. DDS Converter, DXTBmp, Mic. Photo Editor, vs, aklıma gelen, elimde olan tüm resim convert program ları ile başarılı olamadık..
Alın arkadaşlar!, üzerinde değişiklik yaptığım, birkaç çizikler ve VAPS yazdığım "24bit-Windows" formatındaki "Oceanhighfield.bmp" dosyasını FS'nin desteklediği formata çevirebilecek misiniz?.. Tamam dediğinizde denizi resminizin üstünde bu çizgileri ve vaps yazısını dalgalı olarak görebilecek miyiz? NOT: FS'nin destekleyeceği bu texturenin boyutu ya 343 kb. olmalı, ya da 1,366mb. olmalıdır..farklı bir boyutta olan hiçbir textureyi desteklemiyor ve açılırken %68'de FS kilitleniyor. (Fsx ve Fs9 default dosyanın çizikli hali: 512*512 pixel) Alttaki resme SAĞ_TIK yapın ve "farklı kaydet" ten kaydedin..
Hocam kızmayın ama denizde yazılar görmek kimsenin istemeyeceği bir durumdur.Ayrıca kendim bir Oceanhighfield.bmp yapmayı deneyeceğim.Saygılar :) | |
| | | memo1998 Co.Master Pilot
| Konu: Geri: "OceanHighField"; Deniz dalgaları dosyası. Salı 13 Ara. 2011, 15:17 | |
| Bu arada düzenleyince neden fsde açılmadığını galiba buldum , kaydederken:
Photoshopta :
Image>Mode>Indexed colour'u seçiniz :) | |
| | | memo1998 Co.Master Pilot
| Konu: Geri: "OceanHighField"; Deniz dalgaları dosyası. Salı 13 Ara. 2011, 15:34 | |
| - memo1998 demiş ki:
- Bu arada düzenleyince neden fsde açılmadığını galiba buldum , kaydederken:
Photoshopta :
Image>Mode>Indexed colour'u seçiniz :) VE dxtbmp'den 32-888 COLOUR Değil de 256 COLOUR u seçiniz :) | |
| | | Erdinç TURKAN MANAGER
| Konu: Geri: "OceanHighField"; Deniz dalgaları dosyası. Salı 13 Ara. 2011, 15:46 | |
| - M.Cengizhan demiş ki:
- Pilot hocam sanırım birşey eklemeyi unuttum eklerken mipmap seçeneklerinden include when saving i işaretlersen tam 1,33 mb tutuyor.
Cengizhan yazdığın gibi uyguladım FS gördü ve açıldı, senin kullandığın Oceanhighfield.bmp dosyasını uygulamadan sonra texture klasörüne kopyaladım, test uçağımla SS de görüldüğü gibi, güzel görünüyor, teşekkürler (+) larrrr tabikiiii geldi.
En son Erdinç TURKAN tarafından Salı 13 Ara. 2011, 19:51 tarihinde değiştirildi, toplamda 1 kere değiştirildi | |
| | | memo1998 Co.Master Pilot
| Konu: Geri: "OceanHighField"; Deniz dalgaları dosyası. Salı 13 Ara. 2011, 16:18 | |
| - Erdinç TURKAN demiş ki:
- M.Cengizhan demiş ki:
- Pilot hocam sanırım birşey eklemeyi unuttum eklerken mipmap seçeneklerinden include when saving i işaretlersen tam 1,33 mb tutuyor.
Cengizhan yazdığın gibi uyguladım FS gördü ve açıldı, senin kullandığın Oceanhighfield.bmp texture klasörüne kopyaladım, test uçağımla SS de görüldüğü gibi, güzel görünüyor, teşekkürler (+) larrrr tabikiiii geldi.
Benim yazdıklarımı bir forumda görmüştüm , yazdım az önce denedim ama işe yaramadı senin yazdığın işe yaradı Cengizhan teşekkürler + lar sanaaa!!! :D | |
| | | memo1998 Co.Master Pilot
| Konu: Geri: "OceanHighField"; Deniz dalgaları dosyası. Salı 13 Ara. 2011, 17:18 | |
| | |
| | | Haluk ADMIN
| Konu: Geri: "OceanHighField"; Deniz dalgaları dosyası. Salı 13 Ara. 2011, 18:27 | |
| Güzel görünüyorlar, emek verenlere teşekkürler. Ne zaman kullanmaya başlıyoruz? 8) | |
| | | pilot MANAGER
| Konu: "OceanHighField"; Deniz dalgaları dosyası. Salı 13 Ara. 2011, 19:26 | |
| - ibrahim demiş ki:
M.Cengizhan hocam, Pilot hocam alnınızdan ve gözlerinizden öpecek...
Hem de nasıl!.. Bravo size ASLANLARIM!... Hem Cengizhan'ı , hem de Mehmetcan'ı ALINLARINDAN ÖPECEĞİM..Söz ağızdan çıkar bir kerre!..İlk karşılaşmada bunu yapacağım inanın Ama şimdiden öteki sözümü tutayım aslanlarım: "- BÜYÜKSÜNÜZ!" .. Bu kadar derslerinizin arasında başardığınız bu çalışma için ve bu yaşta bu güzel kelimeyi hakettiğinizden için sizi kutlarım.. Teşekkürler kaptanlarım!.. (+)larınız OKYANUS!..Gösterdiğiniz çözüm ile yaptığım testlerden sonra "Ocean" dosyasının convert konusu ile ilgili çözüm açıklamasını toparlayayım: Fs9 ve FsX / Texture klasöründe bulunan deniz dalgalarını oluşturan " OceanHighField.bmp" dosyasında "Resim Edit-Boyama" programları ile değişiklik yaptıktan sonra FS'nin destekleyeceği formata çevirmek için alttaki uygulamaları sıra ile yapınız: - DXTBmp programını açınız, - Programın arayüzünün SAĞ kısmındaki " MipMaps" seçeneklerinin altındaki, "Include when saving" kutusunu İŞARETLEYİN!, "Use 16 bit Dither" kutusu İŞARETSİZ, "Scaling Filter= BOX" olacak, "Processing=NONE" olacak, - File/Save As/ Extended Bitmap/'tan kayıt yapmadan önce "Kayıt Türü" kısmından " Extended 256 color" seçilerek kayıt yapılacak. Yaptığım testlerde en iyi görüntü ve 343kb. gibi boyutu da az olması nedenleri ile "Kayıt Türü" olarak "Extended 256 color" seçilmesi daha uygundur!.. Şayet "Extended 32bit 888-8" seçeneğini seçerseniz hem boyut 1366kb. oluyor, hem de deniz dalgaları daha Flu görülüyor. Bu seçenek önerilmez!.. Sevgi ve Saygılarımla kaptanlarım.. NOT:Ocean dosyası konusuna verdiğimiz cevapları, yeni bir başlık altında burada topluyorum.. | |
| | | | "OceanHighField"; Deniz dalgaları dosyası. | |
|
Similar topics | |
|
| Bu forumun müsaadesi var: | Bu forumdaki mesajlara cevap veremezsiniz
| |
| |
| |