Facebook |
|
VAPS following countries: ( Since 28.01.2014 )
|
Sosyal yer imi |
Sosyal bookmarking sitesinde VAPS adresi lütfen paylaşın
Sosyal bookmarking sitesinde VAPS adresi saklayın ve paylaşın |
|
| | OVERLAND A380 pushback sorunu | |
| | Yazar | Mesaj |
---|
Tayfun Kaptan MODERATÖR
| Konu: OVERLAND A380 pushback sorunu Çarş. 06 Ağus. 2014, 00:08 | |
| Merhaba arkadaşlar, SMS Overland Airbus A380 modelinde pushback yaparken ön dikme apron zeminine gömülüyor ve o şekilde kalıyor. Sanırım aircraft CFG dosyasındaki bazı kodlarda yanlışlık var, bir türlü çözemedim. İnternette ise aynı sorunu yaşayanlar park freninden kaynaklandığını yazmış ancak freni kaldırınca da sorun devam ediyor. Diğer SMS OVerland modellerinde ise bu konuda hiç bir sorun yok. Yardımlarınızı bekliyorum, şimdiden çok teşekkürler...
En son Tayfun Kaptan tarafından Perş. 07 Ağus. 2014, 22:01 tarihinde değiştirildi, toplamda 1 kere değiştirildi | |
| | | orhanyavuz ADMIN Orgnztor Manager
| Konu: Geri: OVERLAND A380 pushback sorunu Çarş. 06 Ağus. 2014, 13:25 | |
| Aircraft.cfg dosyasında bir satır var o satır uçağın zeminden yüksekliğini ayarlıyor.Şu an hangisi bilemeyeceğim ama Pilot hocam biliyordu.Hangisi olduğunu yazar. | |
| | | pilot MANAGER
| Konu: Geri: OVERLAND A380 pushback sorunu Perş. 07 Ağus. 2014, 04:31 | |
| Geldim arkadaşlar!.. Orhan hocama cevap yazdığı için teşekkür ederim. Artılarınız verilmiştir hocam. " static_cg_height=" satırı Satırın değerini düşürerek veya yükselterek sorun çözülüyor. Tayfun hocam, bu sorun için epey yazılar yazmıştık. BoraJet'in boyamasını yaptığımız ISDT yapımcısına ait "ATR72-500" uçaklarında dahi bu sorunu çözmüştük. Genel olarak bütün uçakların bu sorununa ait çözümlerini yazdığımız sayfamız: [Linkleri görebilmek için üye olun veya giriş yapın.]Bu sayfadaki açıklamalara göre düzenlemeler yaparsanız mutlaka sorununuz çözülecektir. SMS-Overland için özel bir açıklama yok tabi ki.. Ancak bütün uçakların bu "Tekerin Yere Batması" sayfadaki açıklamalarla düzeliyor. Yalnız, o sayfada bulunan bütün mesajları çok dikkatlice okuıyun lütfen. Mesaj aralarında bu soruna ait farklı ve önemli açıklamalarım da var. Kolay gelsin hocam. Düzenlemeniz esnasında anlayamadığınız yerler olursa, tekrar yazın hocam. Saygılar. | |
| | | Erdinç TURKAN MANAGER
| Konu: Geri: OVERLAND A380 pushback sorunu Perş. 07 Ağus. 2014, 14:21 | |
| Tayfun hocam, bendeki aircraft dosyasındaki yazılımı upload edebilirim. Bendeki SMS in A380 uçağı normal duruyor, | |
| | | Tayfun Kaptan MODERATÖR
| Konu: Geri: OVERLAND A380 pushback sorunu Perş. 07 Ağus. 2014, 14:46 | |
| Öncelikle yardımlarınız için çok teşekkür ederim. static_cg_height= satırında düzenleme yaptıktan sonra tekrar simulasyona girip deneme yaptım ancak bu sefer de uçak olduğu yerde zıplayarak titremeye başladı. Erdinç hocam eğer müsaitseniz aircraft dosyasını upload edebilir misiniz? Veya oluyorsa upload etmeden sizin dosyanızdaki kodları kopyalayıp buraya yapıştırabilirsiniz. | |
| | | Erdinç TURKAN MANAGER
| Konu: Geri: OVERLAND A380 pushback sorunu Perş. 07 Ağus. 2014, 17:54 | |
| Tayfun hocam, umarım işnize yarar
static_pitch = -0.25 static_cg_height = 16.9 gear_system_type=0
Not: kopyala yapıştır yapın, yapmadan önce aircraft cfg. dosyasının orjinalini yedeklemeyi unutmayın.
En son Erdinç TURKAN tarafından Cuma 08 Ağus. 2014, 17:35 tarihinde değiştirildi, toplamda 1 kere değiştirildi | |
| | | Tayfun Kaptan MODERATÖR
| Konu: Geri: OVERLAND A380 pushback sorunu Perş. 07 Ağus. 2014, 18:43 | |
| Sorun devam ediyor ne yazık ki. Park halindeyken her şey gayet normal ancak pushback yapar yapmaz ön dikme aprona batıyor ve taxi yaparkende aynı sorun devam ediyor... | |
| | | Erdinç TURKAN MANAGER
| Konu: Geri: OVERLAND A380 pushback sorunu Perş. 07 Ağus. 2014, 19:07 | |
| Tayfun hocam, uçağı silip, yeniden yüklemeyi deneyin derim.Saygılar.
En son Erdinç TURKAN tarafından Cuma 08 Ağus. 2014, 14:06 tarihinde değiştirildi, toplamda 3 kere değiştirildi | |
| | | | OVERLAND A380 pushback sorunu | |
|
Similar topics | |
|
| Bu forumun müsaadesi var: | Bu forumdaki mesajlara cevap veremezsiniz
| |
| |
| |