VAPS
Would you like to react to this message? Create an account in a few clicks or log in to continue.



 
AnasayfaSSSGiriş yapKayıt Ol
Facebook
Google Translator
Visitors
The following countries follow VAPS:
( Since 01.01.2014 )
Mardin havaalani istegi Flags_1
VAPS Forum Links
 Anasayfa-Indeks
 VAPS-Download
 Üye Listesi-Member List
 Kişisel Ayarlarınız-Profil
 SSS-Help
 Arama-Search
Sosyal yer imi
Sosyal yer imi reddit      

Sosyal bookmarking sitesinde VAPS adresi lütfen paylaşın

Sosyal bookmarking sitesinde VAPS adresi saklayın ve paylaşın

 

 Mardin havaalani istegi

Aşağa gitmek 
2 posters
YazarMesaj
Bahci
Pilot-1

Pilot-1
Bahci



Mardin havaalani istegi Empty
MesajKonu: Mardin havaalani istegi   Mardin havaalani istegi EmptySalı 05 Mart 2013, 14:41

Selamlar saygi deger kaptanlarim...
Ilk oncelikle bu forum sayesinde her gun yeni bilgiler ogrenip ogrendigim her seyi uygulamak ve guzel neticeyle piste teker kondurmanin mutlulugu paha bicilemez...
Her sey guzel ama aklimda takilan bir soruyu sizlere acmak istedim... Mesela mardin hava alanina bir tane daha pist yapmak isterim haliyle park yapmam gerekecek bundan dolayi 2 sorum olacak
1- o bolgedeki agaclari nasil silecem
2- havaalani trafigini nasil buyuk bi havaalani trafigi gibi yogun yapacam ( ayarlar bolumunu kastetmiyorum)
Afx kullanicisiyim simdiden tskler
Sayfa başına dön Aşağa gitmek
pilot
MANAGER

MANAGER
pilot



Mardin havaalani istegi Empty
MesajKonu: Geri: Mardin havaalani istegi   Mardin havaalani istegi EmptySalı 05 Mart 2013, 16:21

Eee, işi anlatma olayı Pilot hocaya düşüyor burada kahkaha
Murat hocam, -AFX kullanıcısıyım! diyorsunuz ve şimdiye kadar birkaç havaalanını AFX ile planladıysanız, umarım bu meydanı da halledebilirsiniz. Sorularınızın cevaplarına gelirsek;
1- FS'de buluna istenmeyen ağaç, bina,direk, bilboard, vs gibi nesneleri silmek aslında İKİ şekilde oluyor.
a) Bu sekli kullanmamanızı öneririm. Çünkü sildiğinizi sandığınız ve sadece sizin FS'nizde silinmiş gibi görünen nesneler, aynı meydan scenerysini kullanacak olan bir başkasında HİÇ silinmemiş gibi ortaya çıkıveriyor. Ancak, bu yapacağınız çaışmayı sadece ben kullanacağım, paylaşmayacağım derseniz, AFX ile silebilirsiniz. Ama, paylaştığınız an, başınız çok ağrır, paylaştığınız kişi, sizde görünmeyen ama kendisnde görülen ağaçları tamamiyle silmeniz için adeta yalvarır.. kahkaha
AFX ile nasıl nesneler siliniz?: AFX!i açınız.
Yapmak istediğiniz meydanı ekrana alınız.
Daha sonra FS'i açarak, uçağı, yapmak istediğiniz meydana getirin.
Daha sonra FS'yi pencere moduna getirerek, bilgisayar ekranının sol tarafına sığdırın.
Bilgisayar ekranının sağ tarafında da AFX açık olsun. yani Ekranın solunda FS, sağında ise AFX açık olmalı. Çünkü FS'ye bakarak, AFX te seçenek çizeceksiniz.
-Ekran, bu şekilde ayarlandıktan sonra, FS'de uçağı, silmek istediğiniz nesnenin tam üzerine gertirin. (Görüntü, CTRL+S ile kuşbakışı olmalı) .
- Sonra AFX'e geçin. Alttaki resimde kırmızı ok ile gösterdiğim "Create Exclusion Rectangles" butonuna tıklayın ve FS'deki uçağın bulunduğu yerin AFX'te kırmızı "+" ile göründüğü noktayı ağacın çevre genişliği kadar KARE içine alarak çiziniz. (şayet AFX'te uçağın bulunduğu yer, kırmızı "+" olarak görünmüyorsa, şu an resmin sağ-dışında kalan "Preview in FS" tuşuna tıklayın..)
[Resimleri görebilmek için üye olun veya giriş yapın.]
Böyle-böyle meydanda istemediğiniz bütün default nesneleri GÖYA kaldırmış olursunuz, ama sadece sizin gözünüzde kalkmış görünür..
b) Bu ikinci nesne yok etme şekli ise daha sağlıklı ve tam layıkıyle nesne kaldırmayı yapan şekil. Kullanılacak olan Program FSSC (Flight Simulator Scenery Creator).. Bu programı Google baldız'a yazarak bulabilirsiniz. Yapımcısı Leung Software.. sadece nesne yoketmiyor, yeni meydanlar yaratıp, yapılmış meydanlarda da düzenleme yapabiliyorsunuz. Fakat ben zamanımın darlığından şimdilik oralara girmedim. Programı edindiğinizde size nesne kaldırma uygulamasını da tarif ederim.

2- Yapacağınız meydanın boş kalmamasını, hareketlilik olması açısından uçakların da çoşmasını isterseniz....
AI trafik, AI uçaklar ve AI planlar yapılması gerekir. Veya Mardin için yapılmışı varsa, onu kullanabilirsiniz.
Ama ben yapacağım, istediğim uçağı istediğim meydanda, istediğim zamanda kaldırıp, Mardine indireceğim diyorsanız, AI planlama yapmayı, bilmiyorsanız öğrenmeniz gerekiyor. Bunun içinde bölümümüz var, tabi ki::D
[Linkleri görebilmek için üye olun veya giriş yapın.]

Umarım sorularınızın cevaplarını kısmen verebilmişizdir. Saygılar, kolay gelsin.
Sayfa başına dön Aşağa gitmek
Bahci
Pilot-1

Pilot-1
Bahci



Mardin havaalani istegi Empty
MesajKonu: Geri: Mardin havaalani istegi   Mardin havaalani istegi EmptySalı 05 Mart 2013, 16:49

hocam oncelikle afx kullanicisiyim derken yani bu program var elimde demek istedim..
ayrica bir cok sorumun cevabini bir kalemde verdiniz eyvallah + rep nasil verilir niye verilir bilmiyorum ama size cani gonulden eyvallah veriyorum
Sayfa başına dön Aşağa gitmek
Bahci
Pilot-1

Pilot-1
Bahci



Mardin havaalani istegi Empty
MesajKonu: Geri: Mardin havaalani istegi   Mardin havaalani istegi EmptySalı 05 Mart 2013, 18:44

Pilot hocam afx programi ile bir turlu agaclari silemedim maalesef
Sayfa başına dön Aşağa gitmek
 
Mardin havaalani istegi
Sayfa başına dön 
1 sayfadaki 1 sayfası
 Similar topics
-
»  Search&Rescue Scenery Tasarımı İsteği
» Boyama İsteği; FsX için- A310-ThomasRuth-ULS Cargo
» Havaalanı tasarımlarında 3D Max işe yarıyor mu?
» [Soru] Kontrollu-kontrolsuz havaalani yaratmak
» Rüzgâr'a göre iniş; LTCG Trabzon Havaalanı vor dme?

Bu forumun müsaadesi var:Bu forumdaki mesajlara cevap veremezsiniz
VAPS :: FS TASARIM ve EKLENTİLER
M.Flight Simulator Designs & Add-ons
 :: Havaalanı ve Afcad Tasarımları, Çözümler, Öneriler
Airport Scenery Forums
-
Buraya geçin: