Facebook |
|
Visitors |
The following countries follow VAPS: ( Since 01.01.2014 )
|
Sosyal yer imi |
Sosyal bookmarking sitesinde VAPS adresi lütfen paylaşın
Sosyal bookmarking sitesinde VAPS adresi saklayın ve paylaşın |
|
|
| SS_B767-300ER-PW v5 CONDOR | |
|
+10caner kaptan Selim ŞAHİN damonpak Cpt.Orkun_44 orhanyavuz Bekir basay71 Özgür Kiraz pilot Erdinç TURKAN 14 posters | |
Yazar | Mesaj |
---|
Erdinç TURKAN MANAGER
| Konu: SS_B767-300ER-PW v5 CONDOR Paz 28 Ağus. 2011, 23:13 | |
| SkySpirit2011 B767-300ER-PW v5 CONDORCREDITS:Model builder:Hiroshi Igami And with support of SkySpirit2010 MembersFDE designer:Warren C. Daniel Master Painter:Philip Foglar Painter by:Philip Foglar Kaynak:Flightsim-Avsim FSX/FS9 da kullanılır.İçinde orjinal B767 Sound ve default B777 paneli mevcut. Kazasız, kırımsız,uçuşlar dilerim. Full Uçak Download,(32 mb) Linkleri Görmek İçin lütfen MESAJ yazınız!Please enter the message link and password to view! Only Texture Download,(6.8 mb) Linkleri Görmek İçin lütfen MESAJ yazınız!Please enter the message link and password to view! SS_B763v5 Night lights textureleri(271 kb) Linkleri Görmek İçin lütfen MESAJ yazınız!Please enter the message link and password to view! | |
| | | pilot MANAGER
| Konu: Geri: SS_B767-300ER-PW v5 CONDOR Ptsi 29 Ağus. 2011, 01:04 | |
| Kimse gelmeden ilkönce (+) lar ŞELÂLE yapalım hocam.. Eline koluna sağlık. Mükemmel, gerçek gibi.. Teşekür ederiz.. | |
| | | Özgür Kiraz MANAGER
| Konu: Geri: SS_B767-300ER-PW v5 CONDOR Ptsi 29 Ağus. 2011, 01:22 | |
| Az farkla kaçırdım, yeni LTFJ'den İzmir'e uçtum (planda yoktu ama bayram nedeniyle ek sefer koyduk Anadolu Jet olarak). Geri dönerim birazdan, görüntüler de gelir | |
| | | basay71 Pilot-4
| Konu: Geri: SS_B767-300ER-PW v5 CONDOR Ptsi 29 Ağus. 2011, 10:45 | |
| hemen download edip uçuyorum | |
| | | Bekir Pilot-2
| Konu: Geri: SS_B767-300ER-PW v5 CONDOR Ptsi 29 Ağus. 2011, 11:01 | |
| Erdinç hocam çok teşekkür ederim eline koluna emeğine sağlık birazdan işe gideceğim akşam kesinlikle denerim saygılar. | |
| | | orhanyavuz ADMIN Orgnztor Manager
| Konu: Geri: SS_B767-300ER-PW v5 CONDOR Ptsi 29 Ağus. 2011, 11:21 | |
| Erdinç hocam teşekkürler hemen deneyip ss lerle dönüyorum | |
| | | Bekir Pilot-2
| Konu: Geri: SS_B767-300ER-PW v5 CONDOR Ptsi 29 Ağus. 2011, 11:31 | |
| Hocam birde kurulumunu yazarsanız çok sevinirim ben kendimi biliyorum bir yerinde hata yapar yüzüme gözüme bulaştırırım :) zahmet olmazsa.Saygılar. | |
| | | Erdinç TURKAN MANAGER
| Konu: Geri: SS_B767-300ER-PW v5 CONDOR Ptsi 29 Ağus. 2011, 14:31 | |
| - Bekir demiş ki:
- Hocam birde kurulumunu yazarsanız çok sevinirim ben kendimi biliyorum bir yerinde hata yapar yüzüme gözüme bulaştırırım :) zahmet olmazsa.Saygılar.
Bekir hocam,uçak zaten hazır uçak dosyasının içinrde Files FSX olan dosyanın içindeki panel sound dosyaları FSX içindir, isterseniz başka uçakda kullandığınız Panel ve sound varsa uçak dosyasını içine kopyalayın, ama kopyalamadan önce içindeki panel ne sound dosyalarını yedeklerini boş bir dosya içine yedekleyin, belki ilerde başka bir uçakda lâzım olabilir. hazır olan uçak dosyasını FSX dosyasını açıyorsunuz, uçakların bulunduğu Aircraft dosyasının içine kopyalıyorsunuz,daha sonra, uçak dosyasının içinde bulunan effect dosyasının içindekilerini FSX içinde bulunan effect klasörünün içine kopyalıyorsunz. hepsi bukadar.iyi uçuşlar.
En son Erdinç TURKAN tarafından Ptsi 29 Ağus. 2011, 17:38 tarihinde değiştirildi, toplamda 1 kere değiştirildi | |
| | | Cpt.Orkun_44 Pilot-1
| Konu: Geri: SS_B767-300ER-PW v5 CONDOR Ptsi 29 Ağus. 2011, 15:31 | |
| Teşekkür ederim sayın hocam | |
| | | Bekir Pilot-2
| Konu: Geri: SS_B767-300ER-PW v5 CONDOR Ptsi 29 Ağus. 2011, 18:26 | |
| Erdinç hocam tamamdır hallettim kurdum fakat bir kaç problem var sanırım. ATC gate ye yönlendirmiyor 'taxi to parking and fueling options' secsem dahi hiç bir işlem yapmıyor. Bir diğeri ise kargo kapısı açılmıyor ve iniş esnasında uçak çok dik açı ile alçalıyor sebebi sizce ne olabilir,saygılar. | |
| | | Erdinç TURKAN MANAGER
| Konu: Geri: SS_B767-300ER-PW v5 CONDOR Ptsi 29 Ağus. 2011, 19:04 | |
| Bekir hocam, yazdıklarınız sanırım config yazılımı ile ,ilgili obeni aşar ancak pilot hocam onları iyi ayarlıyor, free uçaklarda bu tip sorunlar oluyor malesef. | |
| | | Bekir Pilot-2
| Konu: Geri: SS_B767-300ER-PW v5 CONDOR Ptsi 29 Ağus. 2011, 19:07 | |
| Anladım hocam peki o zaman Pilot hocamı bekleyelim. | |
| | | pilot MANAGER
| Konu: Geri: SS_B767-300ER-PW v5 CONDOR Ptsi 29 Ağus. 2011, 19:30 | |
| Geldim .. Bekir hocam, "-ATC, Gate'e yönlendirmiyor?".. sorusu, havada kalan bir soru hocam!..Sanırım EDDF'deki ATC?. 1- Hangi meydanda ki bu yönlendirmeme sorunu?.. LTFJ'de ise, normaldir. Çünü LTFJ'nin ATC-default'unda bile sorun var. Sanırım bu LTFJ-ATC işini çok sıkı ele almak lazım. Yakındaki Atatürk limanı buna burnunu sokuyor :D. Bu işe bakacağız. 2- Cargo kapısı açılmamasının sebebi, "model.MDL" çiziminde bu kapılara "marker" koyulmadığındandır. Yani modeli çizen tasarımcının eksik bıraktığı bir iş. yapacak bir şey yok. 3- Uçak çok dik alçalıyor ise; uçak çok dik de havalanıyor demektir.. Bunun çözümöü basit: - "Aircraft.CFG" dosyasını açın.. - Paragraf başlıklatrından [autopilot] 'u bulun. Bunun hemen altındaki satırlarda "default_vertical_speed=" satırını bulun.. Bunun karşısında hangi değer yazıyorsa bunu azaltın!.. Örnek olarak "1800.00" yazıyorsa, bu değeri 1500-1200-1000 veya 800' e kadar düşürebilirsiniz.
Ön Bilgilendirme: Buradaki değer, azaldıkça uçağın burnu aşağı doğru düşer,kalkış açısı-iniş azalır. Değeri yükselttikçe burun yukarı kalkar ve alçalma-yükselme açısı çoğalır. Aynı zaman da kalkış hızı, düşer.Alçalma hızı yükselir.
Rakamlarla ifade edersek; default_vertical_speed=1000.000 ise; Alçalma ve yükselme açısı örneğin 10 derece, Alçalma hızı; örneğin 250 knot, yükselmehızı; örneğin 280 knot olur.
Buna karşı, default_vertical_speed=1800 veya 2000 ise; Alçalma ve yükselme açısı, örneğin 18-20 derece.. (mesela diyoruz..), Alçalma hızı; örneğin 320 knot, yükselme hızı; örneğin 230 knot olur!.. ...verdiğim değerler hep örnek , meselâdır!..
Kısacası default_vertical_speed= değerini düşük tutarsanız; Alçalma hızı düşük(normal) olur, yükselme yüksek olur. Ama bu değerde kalkış için bazen en az 2800 metrelik uzun piste ihtiyaç vardır. default_vertical_speed= değerini yüksek tutarsanız; Alçalma hızı, yüksek olur, Yükselme hızı düşük olur. Bu değerde uçak pistin ortasına (3000m.lik pist) gelmeden aniden burun havaya kalkar yükselir.Ama bu anda da hız gerekenden azdır. Stall olunabilir. Saygılar.
| |
| | | Bekir Pilot-2
| Konu: Geri: SS_B767-300ER-PW v5 CONDOR Salı 30 Ağus. 2011, 00:36 | |
| Pilot hocam kusura bakmayın geç gelen cevabım için. Öncelikle Gate'e yönlendirmeme konusu LTBS'de oldu hocam. Ama o sıra pc donmuştu şimdi bir daha deniyeceğim aynı sorun olacak mı? die. Aircraft.CFG dosyasında dediğiniz düzenlemeyi yaptım sonucu bildireceğim.Saygılar. | |
| | | Bekir Pilot-2
| Konu: Geri: SS_B767-300ER-PW v5 CONDOR Salı 30 Ağus. 2011, 01:22 | |
| Pilot hocam sonuç aynı. Altitude butonu sönüyor ya inerken localizer'i yakaladıktan sonra işte ondan sonra cok dik şekilde yaklaşıyor hocam piste. | |
| | | pilot MANAGER
| Konu: Geri: SS_B767-300ER-PW v5 CONDOR Salı 30 Ağus. 2011, 02:46 | |
| Tamam Bekir hocam, bahsettiğim olay da bu zaten!.. Ya bana o default_vertical_speed= satırının resmini çekin gönderin , ya da "aircraft.CFG" dosyasını sadece.. RAR'layıp gönderin. Öyle sade,açık olarak değil hocam, RARlatın lütfen. Düzenleyip buraya gönderir, hem de nerelerini düzenlediğimi yazarım. Çünkü buradaki değeri değiştirmekle birlikte, uçağın ağırlık ve hız verilerine de bakmak gerekir.Bunlarda çok önemli..
Haa!, bir de niye o satıra, hangi rakamı yazdığınızı iletmediniz?..800 mü, 1200 mü ?, kaç yazdınız ki?.. | |
| | | Bekir Pilot-2
| Konu: Geri: SS_B767-300ER-PW v5 CONDOR Salı 30 Ağus. 2011, 08:23 | |
| | |
| | | damonpak Pilot-1
| Konu: Geri: SS_B767-300ER-PW v5 CONDOR Salı 30 Ağus. 2011, 17:50 | |
| erdinç hocam eline sağlık gene harika | |
| | | Selim ŞAHİN Global MODERATOR
| Konu: Geri: SS_B767-300ER-PW v5 CONDOR Cuma 02 Eyl. 2011, 04:12 | |
| - Bekir demiş ki:
- Pilot hocam sonuç aynı.
Altitude butonu sönüyor ya inerken localizer'i yakaladıktan sonra işte ondan sonra cok dik şekilde yaklaşıyor hocam piste. Bekir kaptanım; vertical speed en son kaçta bıraktınız? Birde sanırım bu biraz da LTBS Dalaman meydanında kullandığınız scenery ile ilgili. Bursa Yenişehir, Eskişehir Anadolu ve Muğla Dalaman inişlerinde iniş eğrisi çok da doğru simüle edilmemiş maalesef. Kimisi bunu ILS hattının kategori ayrımına bağlıyor kimisi uçakların air dosyasına ama bence bu direkt olarak üzerinde iyi çalışılmamış biraz üstünkörü hazırlanmış sim dosyalarıyla ilgili. Mesela fs9 yada fsx için avrupa kentlerinden birinin default meydanlarında bu gibi sorunlar görülmez. Çoğu için default haliyle gerçek sceneryler hazırdır hatta. Fsx için sorunsuz çalışan jetwaylar vs vs. Bu sim dosyalarıyla ilgili çok da bilgi sahibi olmayarak bir iki önerim posky 777 THY Akdeniz uçağı içindi sanırım pilot hocam fix bir air dosyası hazırlamıştı. Ya böyle bir fix hazırlanmasını rica edelim hocalarımızdan yahut bu güzel 767 ile -nam-ı diğer Gimni planörü- görerek inişler yapmaya alışalım. ::) Cpt. Bob Pearson tamamen yakıtsız ve iki motoru susmuşken FL410'dan güvenli bir şekilde indirdiyse bu bebeği biz VAPS pilotları olarak tüm alet edevatımız çalışırken pekâla ILS olmadan da indiririz.. ::) Kolay gelsin. Saygılar. | |
| | | Bekir Pilot-2
| Konu: Geri: SS_B767-300ER-PW v5 CONDOR Cuma 02 Eyl. 2011, 09:34 | |
| - Selim ŞAHİN demiş ki:
- Bekir demiş ki:
- Pilot hocam sonuç aynı.
Altitude butonu sönüyor ya inerken localizer'i yakaladıktan sonra işte ondan sonra cok dik şekilde yaklaşıyor hocam piste. Bekir kaptanım; vertical speed en son kaçta bıraktınız?
Birde sanırım bu biraz da LTBS Dalaman meydanında kullandığınız scenery ile ilgili. Bursa Yenişehir, Eskişehir Anadolu ve Muğla Dalaman inişlerinde iniş eğrisi çok da doğru simüle edilmemiş maalesef. Kimisi bunu ILS hattının kategori ayrımına bağlıyor kimisi uçakların air dosyasına ama bence bu direkt olarak üzerinde iyi çalışılmamış biraz üstünkörü hazırlanmış sim dosyalarıyla ilgili. Mesela fs9 yada fsx için avrupa kentlerinden birinin default meydanlarında bu gibi sorunlar görülmez. Çoğu için default haliyle gerçek sceneryler hazırdır hatta. Fsx için sorunsuz çalışan jetwaylar vs vs. Bu sim dosyalarıyla ilgili çok da bilgi sahibi olmayarak bir iki önerim posky 777 THY Akdeniz uçağı içindi sanırım pilot hocam fix bir air dosyası hazırlamıştı. Ya böyle bir fix hazırlanmasını rica edelim hocalarımızdan yahut bu güzel 767 ile -nam-ı diğer Gimni planörü- görerek inişler yapmaya alışalım. ::) Cpt. Bob Pearson tamamen yakıtsız ve iki motoru susmuşken FL410'dan güvenli bir şekilde indirdiyse bu bebeği biz VAPS pilotları olarak tüm alet edevatımız çalışırken pekâla ILS olmadan da indiririz.. ::) Kolay gelsin. Saygılar. Vertical Speed'i 1800 de bıraktım hocam başka da birşeye dokunmadım zaten Pilot hocam baksın diye. LTBS de herhangi bir screnery kullanmıyorum yani Default olanı var daha önceki inişlerim de kesinlikle böyle birşey olmadı hatta aksine en rahat inebildiğim bir meydan. | |
| | | caner kaptan Pilot-3
| Konu: Geri: SS_B767-300ER-PW v5 CONDOR Cuma 02 Eyl. 2011, 11:58 | |
| Değerli Erdinç üstadım emeğiniz için teşekkürler güzel bir uçak hemen indiriyorum. saygılar | |
| | | Selim ŞAHİN Global MODERATOR
| Konu: Geri: SS_B767-300ER-PW v5 CONDOR Cuma 02 Eyl. 2011, 13:24 | |
| Anladım bekir hocam. Bu biraz ağır bir uçak olduğundan weight and balance değerlerini incelemek gerek. Tabi bu işi de en iyi "Pilot" hocam bilir. Dönünce eminim dinamikleri daha güzel ve kontrolü kolay bir air dosyası hazırlayacaktır. Önerim yakıtı uçuşa yetecek kadar alın kalkışta. Bu da daha rahat kalkmanızı ve inişi daha kolay gerçekleştirmenizi sağlayacaktır. Saygılar. | |
| | | pilot MANAGER
| Konu: Geri: SS_B767-300ER-PW v5 CONDOR Ptsi 05 Eyl. 2011, 04:03 | |
| Bekir hocam, CFG dosyanızı aldım, inceleyip, varsa gereken yerleri düzenleyerek tekrar buraya ekleyeceğim. Bu arada aklıma gelen bir soruyu size sormalıyım: - Siz yaklaşımda (piste inerken), uçağın burnu çok havaya kalkmasının sebebi, uçağın hızını minimum azaltmış olmayasanız?".. Yani; yaklaşımdaki hızınız kaç knot?.. öğrenebilir miyim?.. Hızın düşük olması da burnu havaya kaldırır , dahası STALL bile olabilirsiniz. | |
| | | Bekir Pilot-2
| Konu: Geri: SS_B767-300ER-PW v5 CONDOR Ptsi 05 Eyl. 2011, 08:38 | |
| Hocam baya düşürmüştüm hızı ve evet stall oldum anladım ki 737-800 gibi değil:) sonra tekrar aynı meydana uçtum denemek amacı ile ve burnu kalkmıyor aksine burnu yere doğru eğiliyor çakılcak gibi . Düz gidişte her hangi bir problem yok localizeri yakalayıp altitude butonu söndükten sonra başlıyor burun üstü alçalmaya çok dik şekilde. Saygılar. | |
| | | pilot MANAGER
| Konu: Geri: SS_B767-300ER-PW v5 CONDOR Salı 06 Eyl. 2011, 04:39 | |
| Düzenlediğim dosyaları alttaki linkten alınız. Yüklenmesi içinde yazılıdır Bekir hocam. Piste yaklaşım yaparken hızınız bu uçakta en az 165 knot olsun.Bu arada yaklaşımda hızı düşürürken, flapları da açmayı unutmayınız!. Alttaki dosyalarla bendeki B767'lerde birçok test yaptım. Çok yumuşak ve sağlam inişler oldu. Biraz daha tecrübe ve deneyim şart.. Kolay gelsin. http://www.2shared.com/file/vEqjHSmi/CondorB767_FIX.html | |
| | | | SS_B767-300ER-PW v5 CONDOR | |
|
Similar topics | |
|
| Bu forumun müsaadesi var: | Bu forumdaki mesajlara cevap veremezsiniz
| |
| |
| |