Facebook |
|
VAPS following countries: ( Since 28.01.2014 )
|
Sosyal yer imi |
Sosyal bookmarking sitesinde VAPS adresi lütfen paylaşın
Sosyal bookmarking sitesinde VAPS adresi saklayın ve paylaşın |
|
|
| Piyasadaki Paralı B737'ler | |
| | Yazar | Mesaj |
---|
mertkarslioglu Pilot-4
| Konu: Piyasadaki Paralı B737'ler Ptsi 30 Mayıs 2011, 20:32 | |
| Arkadaşlar ben birşey sorucam şuan fsx için piyasada hangi yapımcı şirketlerin Boeing 737-800ü var yani Wilco İfly gibi bunlardan başka yokmu bildiğim kadarıyla Ariane da var | |
| | | kurty EMEKLİ Admin ;)
| Konu: Geri: Piyasadaki Paralı B737'ler Ptsi 30 Mayıs 2011, 23:18 | |
| PMDG
Wilco
Ariane
iFly
Abacus (Defaultlar daha iyidir)
Benim bildiğim bunlar. | |
| | | mertkarslioglu Pilot-4
| Konu: Geri: Piyasadaki Paralı B737'ler Ptsi 30 Mayıs 2011, 23:24 | |
| PMDG FSX versiyonu çıktımı hocam bide wilconun 737-800 ü varmı | |
| | | kurty EMEKLİ Admin ;)
| Konu: Geri: Piyasadaki Paralı B737'ler Ptsi 30 Mayıs 2011, 23:52 | |
| PMDG daha çıkmadı ama dediklerine göre çok yakında çıkacak.
Wilconun sadece 737-300'den -500 serisine kadar var diye biliyorum. | |
| | | mertkarslioglu Pilot-4
| Konu: Geri: Piyasadaki Paralı B737'ler Salı 31 Mayıs 2011, 00:27 | |
| | |
| | | Özgür Kiraz MANAGER
| Konu: Geri: Piyasadaki Paralı B737'ler Salı 31 Mayıs 2011, 06:57 | |
| Wilco'nun 737'leri fena değil ama onda da yegane sıkıntı, panellerin üzerine fareyi getirdiğinizde zaman zaman, abuk sabuk karakterlerin çıkması. Bir de tırmanışlarda çok çabuk hız kaybediyor. T/C noktasını (top of climb, yani tırmanmanın bitmesi gereken nokta) tutturmak zor olabiliyor. iFLY ise deli tırmanıyor, belki uçaktandır ama +3000 varyo ile neredeyse FL180'den sonra hız kaybı başlıyor. Wilco'da o seviyeye gelesiye kadar stall olursunuz ::) | |
| | | pilot MANAGER
| Konu: Geri: Piyasadaki Paralı B737'ler Salı 31 Mayıs 2011, 17:43 | |
| Özgür hocam, uçakların Climb'te (tırmanma anında) hız kaybetmesini önlemek, biliyorsunuz çok basit.. sanırım arkadaşlar bunu önlemek için 2 adet çözümü uyguluyorlar. 1- Yakıtı daha az (gideceği mesafe kadar) alıyorlar, 2- PS_passenger kullananlar da yolcu sayısını ve kargoyu azaltıyorlar.. EVVET! dendiğini duyar gibiyim.. Daha başka şunlar da var: 3- " Aircraft.CFG" dosyasını açınız. a) [WEIGHT_AND_BALANCE] başlığının altındaki max_gross_weight =(max dolu ağırlık) ve empty_weight =(Boş ağırlık) değerlerini (ağırlıklarını) 1 veya 2 ton azaltın. b) [autopilot] başlığı altındaki; autothrottle_max_rpm = 90 pitch_takeoff_ga = 8 max_bank_acceleration=1.8 değerlerini giriniz. c) [Reference Speeds] başlığının altındaki;(her tip uçak için geçerli) flaps_up_stall_speed = 140.000 full_flaps_stall_speed = 110.000 cruise_speed = 650.000 max_mach = 0.89 max_indicated_speed = 450.0 değerlerini giriniz. ..Böylelikle uçağınız tırmanma anında hız ve güç kaybetmeyecektir. Keyifli uçuşlar!.. - | |
| | | Haluk ADMIN
| Konu: Geri: Piyasadaki Paralı B737'ler Salı 31 Mayıs 2011, 19:29 | |
| Pekii, böyle yapmak doğrumu hocam? Gerçeğe en yakın hangisi? O bakımdan soruyorum. | |
| | | pilot MANAGER
| Konu: Geri: Piyasadaki Paralı B737'ler Salı 31 Mayıs 2011, 19:46 | |
| Gerçeğe en yakın olarak yapımcıların değerlerini BAZ alırsak, o da tartışılır. Ne kadar gerçeğe uygun değerler ekledikleri de tartışılır, yaptıkları simulasyon eklentilerine göre uydurdukları değerleri de... Yapımcılar gerçek uçak değil, simulasyon uçakları yaptıkları için MUTLAKA ve kesinlikle gerçekteki değerlerden sapma gösterirler ki; böyle olmazsa uçakları uçmaz. kendileri de biliyorlar, gerçeğe tam uymayan değerler verdiklerini...Ancak yaptıkları uçakları STALL olmadan uçurabilecek kadar gerçek ile uydurma değerlerin sınırlarındaki değerler veriliyor. yani bir bakıma gerçeğe mümkün olduğunca yakın değerler.. ANCAK; bazı yapımcılar da DÜZ -GİT bütün uçaklara aynı değerleri yapıştırıyorlar.
Kısacası, biz simulasyon kullanıyorsak ve zevkle, sorunsuzca uçak uçurmak istiyorsak, her ne kadar verilen değerler gerçeğe yakın olsa da, şayet bu değerle HER uçuşumuz ZEHİR olacak tarzda sorunlar yaratıyorsa en iyi çare olarak dinamik uçıuş değerlerini, zevkli uçuş yapabileceğimiz şekilde düzenlemek gerekir. Öyle değil mi?.. | |
| | | pilot MANAGER
| Konu: Geri: Piyasadaki Paralı B737'ler Salı 31 Mayıs 2011, 19:58 | |
| Bir şey daha ilave edeyim; Simulasyon hayatımda Fs2004 için birçok ücretli uçaklar edindim, öyle yada böyle...Ama inanın ki; hiç birinden, evet hiç birinden HAYIR!' görmedim. Bari, biri beni memnun etseydi, gam yemezdim.. Ne Panellerinden memnun kaldım, ne de dinamik değerlerinden.. Hiç bir tarafından memnun kalmadım. Hep hüsrana uğradım. Hepsi şimdi ÇÖP tenekesinde, kediler yalıyor!.. Bu nedenle, Ücretli uçaklara her zaman KAPIM KAPALI!.....
Ne varsa, yine bizim ücretsiz uçaklarda var. En azından ücretsiz uçaklarla uçarken mutluluktan zevkle uçuyorum. Tabi tasarımlardan fırsat bulursam.. | |
| | | Özgür Kiraz MANAGER
| Konu: Geri: Piyasadaki Paralı B737'ler Salı 31 Mayıs 2011, 21:17 | |
| Uçağı stall etmiyorum zaten uçarken. Varyoyu doğru ayarlayınca mesele kalmıyor. Ama bana iFly uçağının varyosu, hiç de gerçekçi gelmedi. Örneğin, Wilco Airbus serisi, bu konuda oldukça başarılı. Hızı belirleyin, tırmanma varyosunu da rakam yerine Op Clb (Optimal Climb) verin, hızı koruyacak bir varyoyla (kendisi ayarlıyor) tırmanışı gerçekleştiriyor, T/C noktasına da güvenle varıyoruz. A330'da bir tek sıkıntı yaşadım, o da büyük uçakların mantığını bilmemekten. +4500 varyo ile bir süre rahat tırmanıyor. Bunu A321 ile kalkıştan bir süre sonra yapın, garanti hız kaybediyor ama A330 gibi motorları güçlü uçaklar, bu varyoya, bana mısın bile demiyorlar. Ancak yakıtı da su içer gibi harcıyorlar ::) | |
| | | | Piyasadaki Paralı B737'ler | |
|
| Bu forumun müsaadesi var: | Bu forumdaki mesajlara cevap veremezsiniz
| |
| |
| |