VAPS
Would you like to react to this message? Create an account in a few clicks or log in to continue.



 
AnasayfaSSSGiriş yapKayıt Ol
Facebook
Google Translator
VAPS following countries:
( Since 28.01.2014 )
SS_B767-300ER-PW v5 CONDOR Flags_1
VAPS Forum Links
 Anasayfa-Indeks
 VAPS-Download
 Üye Listesi-Member List
 Kişisel Ayarlarınız-Profil
 SSS-Help
 Arama-Search
Sosyal yer imi
Sosyal yer imi reddit      

Sosyal bookmarking sitesinde VAPS adresi lütfen paylaşın

Sosyal bookmarking sitesinde VAPS adresi saklayın ve paylaşın

 

 SS_B767-300ER-PW v5 CONDOR

Aşağa gitmek 
+10
caner kaptan
Selim ŞAHİN
damonpak
Cpt.Orkun_44
orhanyavuz
Bekir
basay71
Özgür Kiraz
pilot
Erdinç TURKAN
14 posters
Sayfaya git : 1, 2  Sonraki
YazarMesaj
Erdinç TURKAN
MANAGER

MANAGER
Erdinç TURKAN



SS_B767-300ER-PW v5 CONDOR Empty
MesajKonu: SS_B767-300ER-PW v5 CONDOR   SS_B767-300ER-PW v5 CONDOR EmptyPaz 28 Ağus. 2011, 23:13

SkySpirit2011 B767-300ER-PW v5 CONDOR

CREDITS:

Model builder:Hiroshi Igami

And with support of SkySpirit2010 Members

FDE designer:Warren C. Daniel
Master Painter:Philip Foglar
Painter by:Philip Foglar
Kaynak:Flightsim-Avsim

FSX/FS9 da kullanılır.İçinde orjinal B767 Sound ve default B777 paneli mevcut. Kazasız, kırımsız,uçuşlar dilerim.

Full Uçak Download,(32 mb)


Linkleri Görmek İçin lütfen MESAJ yazınız!
Please enter the message link and password to view!
SS_B767-300ER-PW v5 CONDOR D99b2984

Only Texture Download,(6.8 mb)


Linkleri Görmek İçin lütfen MESAJ yazınız!
Please enter the message link and password to view!
SS_B767-300ER-PW v5 CONDOR D99b2984

SS_B763v5 Night lights textureleri(271 kb)


Linkleri Görmek İçin lütfen MESAJ yazınız!
Please enter the message link and password to view!
SS_B767-300ER-PW v5 CONDOR D99b2984

SS_B767-300ER-PW v5 CONDOR Di-17UY
Sayfa başına dön Aşağa gitmek
pilot
MANAGER

MANAGER
pilot



SS_B767-300ER-PW v5 CONDOR Empty
MesajKonu: Geri: SS_B767-300ER-PW v5 CONDOR   SS_B767-300ER-PW v5 CONDOR EmptyPtsi 29 Ağus. 2011, 01:04

Kimse gelmeden ilkönce (+) lar ŞELÂLE yapalım hocam..
Eline koluna sağlık. Mükemmel, gerçek gibi.. Teşekür ederiz..
Sayfa başına dön Aşağa gitmek
Özgür Kiraz
MANAGER

MANAGER
Özgür Kiraz



SS_B767-300ER-PW v5 CONDOR Empty
MesajKonu: Geri: SS_B767-300ER-PW v5 CONDOR   SS_B767-300ER-PW v5 CONDOR EmptyPtsi 29 Ağus. 2011, 01:22

Az farkla kaçırdım, yeni LTFJ'den İzmir'e uçtum (planda yoktu ama bayram nedeniyle ek sefer koyduk Anadolu Jet olarak). Geri dönerim birazdan, görüntüler de gelir kahkaha
Sayfa başına dön Aşağa gitmek
basay71
Pilot-4

Pilot-4
basay71



SS_B767-300ER-PW v5 CONDOR Empty
MesajKonu: Geri: SS_B767-300ER-PW v5 CONDOR   SS_B767-300ER-PW v5 CONDOR EmptyPtsi 29 Ağus. 2011, 10:45

hemen download edip uçuyorum
Sayfa başına dön Aşağa gitmek
Bekir
Pilot-2

Pilot-2
Bekir



SS_B767-300ER-PW v5 CONDOR Empty
MesajKonu: Geri: SS_B767-300ER-PW v5 CONDOR   SS_B767-300ER-PW v5 CONDOR EmptyPtsi 29 Ağus. 2011, 11:01

Erdinç hocam çok teşekkür ederim eline koluna emeğine sağlık birazdan işe gideceğim akşam kesinlikle denerim saygılar.
Sayfa başına dön Aşağa gitmek
orhanyavuz
ADMIN
Orgnztor Manager

ADMINOrgnztor Manager
orhanyavuz



SS_B767-300ER-PW v5 CONDOR Empty
MesajKonu: Geri: SS_B767-300ER-PW v5 CONDOR   SS_B767-300ER-PW v5 CONDOR EmptyPtsi 29 Ağus. 2011, 11:21

Erdinç hocam teşekkürler hemen deneyip ss lerle dönüyorum
Sayfa başına dön Aşağa gitmek
Bekir
Pilot-2

Pilot-2
Bekir



SS_B767-300ER-PW v5 CONDOR Empty
MesajKonu: Geri: SS_B767-300ER-PW v5 CONDOR   SS_B767-300ER-PW v5 CONDOR EmptyPtsi 29 Ağus. 2011, 11:31

Hocam birde kurulumunu yazarsanız çok sevinirim ben kendimi biliyorum bir yerinde hata yapar yüzüme gözüme bulaştırırım :) zahmet olmazsa.Saygılar.
Sayfa başına dön Aşağa gitmek
Erdinç TURKAN
MANAGER

MANAGER
Erdinç TURKAN



SS_B767-300ER-PW v5 CONDOR Empty
MesajKonu: Geri: SS_B767-300ER-PW v5 CONDOR   SS_B767-300ER-PW v5 CONDOR EmptyPtsi 29 Ağus. 2011, 14:31

Bekir demiş ki:
Hocam birde kurulumunu yazarsanız çok sevinirim ben kendimi biliyorum bir yerinde hata yapar yüzüme gözüme bulaştırırım :) zahmet olmazsa.Saygılar.

Bekir hocam,uçak zaten hazır uçak dosyasının içinrde Files FSX olan dosyanın içindeki panel sound dosyaları FSX içindir, isterseniz başka uçakda kullandığınız Panel ve sound varsa uçak dosyasını içine kopyalayın, ama kopyalamadan önce içindeki panel ne sound dosyalarını yedeklerini boş bir dosya içine yedekleyin, belki ilerde başka bir uçakda lâzım olabilir. hazır olan uçak dosyasını FSX dosyasını açıyorsunuz, uçakların bulunduğu Aircraft dosyasının içine kopyalıyorsunuz,daha sonra, uçak dosyasının içinde bulunan effect dosyasının içindekilerini FSX içinde bulunan effect klasörünün içine kopyalıyorsunz. hepsi bukadar.iyi uçuşlar.


En son Erdinç TURKAN tarafından Ptsi 29 Ağus. 2011, 17:38 tarihinde değiştirildi, toplamda 1 kere değiştirildi
Sayfa başına dön Aşağa gitmek
Cpt.Orkun_44
Pilot-1

Pilot-1
Cpt.Orkun_44



SS_B767-300ER-PW v5 CONDOR Empty
MesajKonu: Geri: SS_B767-300ER-PW v5 CONDOR   SS_B767-300ER-PW v5 CONDOR EmptyPtsi 29 Ağus. 2011, 15:31

Teşekkür ederim sayın hocam
Sayfa başına dön Aşağa gitmek
Bekir
Pilot-2

Pilot-2
Bekir



SS_B767-300ER-PW v5 CONDOR Empty
MesajKonu: Geri: SS_B767-300ER-PW v5 CONDOR   SS_B767-300ER-PW v5 CONDOR EmptyPtsi 29 Ağus. 2011, 18:26

Erdinç hocam tamamdır hallettim kurdum fakat bir kaç problem var sanırım.
ATC gate ye yönlendirmiyor 'taxi to parking and fueling options' secsem dahi hiç bir işlem yapmıyor.
Bir diğeri ise kargo kapısı açılmıyor ve iniş esnasında uçak çok dik açı ile alçalıyor sebebi sizce ne olabilir,saygılar.
Sayfa başına dön Aşağa gitmek
Erdinç TURKAN
MANAGER

MANAGER
Erdinç TURKAN



SS_B767-300ER-PW v5 CONDOR Empty
MesajKonu: Geri: SS_B767-300ER-PW v5 CONDOR   SS_B767-300ER-PW v5 CONDOR EmptyPtsi 29 Ağus. 2011, 19:04

Bekir hocam, yazdıklarınız sanırım config yazılımı ile ,ilgili obeni aşar ancak pilot hocam onları iyi ayarlıyor, free uçaklarda bu tip sorunlar oluyor malesef.
Sayfa başına dön Aşağa gitmek
Bekir
Pilot-2

Pilot-2
Bekir



SS_B767-300ER-PW v5 CONDOR Empty
MesajKonu: Geri: SS_B767-300ER-PW v5 CONDOR   SS_B767-300ER-PW v5 CONDOR EmptyPtsi 29 Ağus. 2011, 19:07

Anladım hocam peki o zaman Pilot hocamı bekleyelim.
Sayfa başına dön Aşağa gitmek
pilot
MANAGER

MANAGER
pilot



SS_B767-300ER-PW v5 CONDOR Empty
MesajKonu: Geri: SS_B767-300ER-PW v5 CONDOR   SS_B767-300ER-PW v5 CONDOR EmptyPtsi 29 Ağus. 2011, 19:30

Geldim ..
Bekir hocam,
"-ATC, Gate'e yönlendirmiyor?".. sorusu, havada kalan bir soru hocam!..Sanırım EDDF'deki ATC?.
1- Hangi meydanda ki bu yönlendirmeme sorunu?.. LTFJ'de ise, normaldir. Çünü LTFJ'nin ATC-default'unda bile sorun var. Sanırım bu LTFJ-ATC işini çok sıkı ele almak lazım. Yakındaki Atatürk limanı buna burnunu sokuyor :D. Bu işe bakacağız.
2- Cargo kapısı açılmamasının sebebi, "model.MDL" çiziminde bu kapılara "marker" koyulmadığındandır. Yani modeli çizen tasarımcının eksik bıraktığı bir iş. yapacak bir şey yok.
3- Uçak çok dik alçalıyor ise; uçak çok dik de havalanıyor demektir.. Bunun çözümöü basit:
- "Aircraft.CFG" dosyasını açın..
- Paragraf başlıklatrından [autopilot] 'u bulun. Bunun hemen altındaki satırlarda "default_vertical_speed=" satırını bulun.. Bunun karşısında hangi değer yazıyorsa bunu azaltın!.. Örnek olarak "1800.00" yazıyorsa, bu değeri 1500-1200-1000 veya 800' e kadar düşürebilirsiniz.

Ön Bilgilendirme:
Buradaki değer, azaldıkça uçağın burnu aşağı doğru düşer,kalkış açısı-iniş azalır.
Değeri yükselttikçe burun yukarı kalkar ve alçalma-yükselme açısı çoğalır. Aynı zaman da kalkış hızı, düşer.Alçalma hızı yükselir.

Rakamlarla ifade edersek;
default_vertical_speed=1000.000 ise;
Alçalma ve yükselme açısı örneğin 10 derece,
Alçalma hızı; örneğin 250 knot, yükselmehızı; örneğin 280 knot olur.

Buna karşı, default_vertical_speed=1800 veya 2000 ise;
Alçalma ve yükselme açısı, örneğin 18-20 derece.. (mesela diyoruz..),
Alçalma hızı; örneğin 320 knot, yükselme hızı; örneğin 230 knot olur!..
...verdiğim değerler hep örnek , meselâdır!..

Kısacası default_vertical_speed= değerini düşük tutarsanız;
Alçalma hızı düşük(normal) olur, yükselme yüksek olur. Ama bu değerde kalkış için bazen en az 2800 metrelik uzun piste ihtiyaç vardır.
default_vertical_speed= değerini yüksek tutarsanız;
Alçalma hızı, yüksek olur, Yükselme hızı düşük olur. Bu değerde uçak pistin ortasına (3000m.lik pist) gelmeden aniden burun havaya kalkar yükselir.Ama bu anda da hız gerekenden azdır. Stall olunabilir. Saygılar.
Sayfa başına dön Aşağa gitmek
Bekir
Pilot-2

Pilot-2
Bekir



SS_B767-300ER-PW v5 CONDOR Empty
MesajKonu: Geri: SS_B767-300ER-PW v5 CONDOR   SS_B767-300ER-PW v5 CONDOR EmptySalı 30 Ağus. 2011, 00:36

Pilot hocam kusura bakmayın geç gelen cevabım için.
Öncelikle Gate'e yönlendirmeme konusu LTBS'de oldu hocam. Ama o sıra pc donmuştu şimdi bir daha deniyeceğim aynı sorun olacak mı? die.
Aircraft.CFG dosyasında dediğiniz düzenlemeyi yaptım sonucu bildireceğim.Saygılar.
Sayfa başına dön Aşağa gitmek
Bekir
Pilot-2

Pilot-2
Bekir



SS_B767-300ER-PW v5 CONDOR Empty
MesajKonu: Geri: SS_B767-300ER-PW v5 CONDOR   SS_B767-300ER-PW v5 CONDOR EmptySalı 30 Ağus. 2011, 01:22

Pilot hocam sonuç aynı.
Altitude butonu sönüyor ya inerken localizer'i yakaladıktan sonra işte ondan sonra cok dik şekilde yaklaşıyor hocam piste.
Sayfa başına dön Aşağa gitmek
pilot
MANAGER

MANAGER
pilot



SS_B767-300ER-PW v5 CONDOR Empty
MesajKonu: Geri: SS_B767-300ER-PW v5 CONDOR   SS_B767-300ER-PW v5 CONDOR EmptySalı 30 Ağus. 2011, 02:46

Tamam Bekir hocam, bahsettiğim olay da bu zaten!..
Ya bana o default_vertical_speed= satırının resmini çekin gönderin , ya da "aircraft.CFG" dosyasını sadece.. RAR'layıp gönderin. Öyle sade,açık olarak değil hocam, RARlatın lütfen.
Düzenleyip buraya gönderir, hem de nerelerini düzenlediğimi yazarım.
Çünkü buradaki değeri değiştirmekle birlikte, uçağın ağırlık ve hız verilerine de bakmak gerekir.Bunlarda çok önemli..

Haa!, bir de niye o satıra, hangi rakamı yazdığınızı iletmediniz?..800 mü, 1200 mü ?, kaç yazdınız ki?..
Sayfa başına dön Aşağa gitmek
Bekir
Pilot-2

Pilot-2
Bekir



SS_B767-300ER-PW v5 CONDOR Empty
MesajKonu: Geri: SS_B767-300ER-PW v5 CONDOR   SS_B767-300ER-PW v5 CONDOR EmptySalı 30 Ağus. 2011, 08:23

Sayfa başına dön Aşağa gitmek
damonpak
Pilot-1

Pilot-1
damonpak



SS_B767-300ER-PW v5 CONDOR Empty
MesajKonu: Geri: SS_B767-300ER-PW v5 CONDOR   SS_B767-300ER-PW v5 CONDOR EmptySalı 30 Ağus. 2011, 17:50

erdinç hocam eline sağlık gene harika
Sayfa başına dön Aşağa gitmek
Selim ŞAHİN
Global
MODERATOR

GlobalMODERATOR
Selim ŞAHİN



SS_B767-300ER-PW v5 CONDOR Empty
MesajKonu: Geri: SS_B767-300ER-PW v5 CONDOR   SS_B767-300ER-PW v5 CONDOR EmptyCuma 02 Eyl. 2011, 04:12

Bekir demiş ki:
Pilot hocam sonuç aynı.
Altitude butonu sönüyor ya inerken localizer'i yakaladıktan sonra işte ondan sonra cok dik şekilde yaklaşıyor hocam piste.

Bekir kaptanım; vertical speed en son kaçta bıraktınız?

Birde sanırım bu biraz da LTBS Dalaman meydanında kullandığınız scenery ile ilgili. Bursa Yenişehir, Eskişehir Anadolu ve Muğla Dalaman inişlerinde iniş eğrisi çok da doğru simüle edilmemiş maalesef.
Kimisi bunu ILS hattının kategori ayrımına bağlıyor kimisi uçakların air dosyasına ama bence bu direkt olarak üzerinde iyi çalışılmamış biraz üstünkörü hazırlanmış sim dosyalarıyla ilgili. Mesela fs9 yada fsx için avrupa kentlerinden birinin default meydanlarında bu gibi sorunlar görülmez. Çoğu için default haliyle gerçek sceneryler hazırdır hatta. Fsx için sorunsuz çalışan jetwaylar vs vs. Bu sim dosyalarıyla ilgili çok da bilgi sahibi olmayarak bir iki önerim posky 777 THY Akdeniz uçağı içindi sanırım pilot hocam fix bir air dosyası hazırlamıştı. Ya böyle bir fix hazırlanmasını rica edelim hocalarımızdan yahut bu güzel 767 ile -nam-ı diğer Gimni planörü- görerek inişler yapmaya alışalım. ::) Cpt. Bob Pearson tamamen yakıtsız ve iki motoru susmuşken FL410'dan güvenli bir şekilde indirdiyse bu bebeği biz VAPS pilotları olarak tüm alet edevatımız çalışırken pekâla ILS olmadan da indiririz.. ::) Kolay gelsin. Saygılar.
Sayfa başına dön Aşağa gitmek
Bekir
Pilot-2

Pilot-2
Bekir



SS_B767-300ER-PW v5 CONDOR Empty
MesajKonu: Geri: SS_B767-300ER-PW v5 CONDOR   SS_B767-300ER-PW v5 CONDOR EmptyCuma 02 Eyl. 2011, 09:34

Selim ŞAHİN demiş ki:
Bekir demiş ki:
Pilot hocam sonuç aynı.
Altitude butonu sönüyor ya inerken localizer'i yakaladıktan sonra işte ondan sonra cok dik şekilde yaklaşıyor hocam piste.

Bekir kaptanım; vertical speed en son kaçta bıraktınız?

Birde sanırım bu biraz da LTBS Dalaman meydanında kullandığınız scenery ile ilgili. Bursa Yenişehir, Eskişehir Anadolu ve Muğla Dalaman inişlerinde iniş eğrisi çok da doğru simüle edilmemiş maalesef.
Kimisi bunu ILS hattının kategori ayrımına bağlıyor kimisi uçakların air dosyasına ama bence bu direkt olarak üzerinde iyi çalışılmamış biraz üstünkörü hazırlanmış sim dosyalarıyla ilgili. Mesela fs9 yada fsx için avrupa kentlerinden birinin default meydanlarında bu gibi sorunlar görülmez. Çoğu için default haliyle gerçek sceneryler hazırdır hatta. Fsx için sorunsuz çalışan jetwaylar vs vs. Bu sim dosyalarıyla ilgili çok da bilgi sahibi olmayarak bir iki önerim posky 777 THY Akdeniz uçağı içindi sanırım pilot hocam fix bir air dosyası hazırlamıştı. Ya böyle bir fix hazırlanmasını rica edelim hocalarımızdan yahut bu güzel 767 ile -nam-ı diğer Gimni planörü- görerek inişler yapmaya alışalım. ::) Cpt. Bob Pearson tamamen yakıtsız ve iki motoru susmuşken FL410'dan güvenli bir şekilde indirdiyse bu bebeği biz VAPS pilotları olarak tüm alet edevatımız çalışırken pekâla ILS olmadan da indiririz.. ::) Kolay gelsin. Saygılar.
Vertical Speed'i 1800 de bıraktım hocam başka da birşeye dokunmadım zaten Pilot hocam baksın diye.
LTBS de herhangi bir screnery kullanmıyorum yani Default olanı var daha önceki inişlerim de kesinlikle böyle birşey olmadı hatta aksine en rahat inebildiğim bir meydan.
Sayfa başına dön Aşağa gitmek
caner kaptan
Pilot-3

Pilot-3
caner kaptan



SS_B767-300ER-PW v5 CONDOR Empty
MesajKonu: Geri: SS_B767-300ER-PW v5 CONDOR   SS_B767-300ER-PW v5 CONDOR EmptyCuma 02 Eyl. 2011, 11:58

Değerli Erdinç üstadım emeğiniz için teşekkürler güzel bir uçak hemen indiriyorum.
saygılar
Sayfa başına dön Aşağa gitmek
Selim ŞAHİN
Global
MODERATOR

GlobalMODERATOR
Selim ŞAHİN



SS_B767-300ER-PW v5 CONDOR Empty
MesajKonu: Geri: SS_B767-300ER-PW v5 CONDOR   SS_B767-300ER-PW v5 CONDOR EmptyCuma 02 Eyl. 2011, 13:24

Anladım bekir hocam.
Bu biraz ağır bir uçak olduğundan weight and balance değerlerini incelemek gerek. Tabi bu işi de en iyi "Pilot" hocam bilir. Dönünce eminim dinamikleri daha güzel ve kontrolü kolay bir air dosyası hazırlayacaktır.
Önerim yakıtı uçuşa yetecek kadar alın kalkışta. Bu da daha rahat kalkmanızı ve inişi daha kolay gerçekleştirmenizi sağlayacaktır. Saygılar.
Sayfa başına dön Aşağa gitmek
pilot
MANAGER

MANAGER
pilot



SS_B767-300ER-PW v5 CONDOR Empty
MesajKonu: Geri: SS_B767-300ER-PW v5 CONDOR   SS_B767-300ER-PW v5 CONDOR EmptyPtsi 05 Eyl. 2011, 04:03

Bekir hocam, CFG dosyanızı aldım, inceleyip, varsa gereken yerleri düzenleyerek tekrar buraya ekleyeceğim.
Bu arada aklıma gelen bir soruyu size sormalıyım:
- Siz yaklaşımda (piste inerken), uçağın burnu çok havaya kalkmasının sebebi, uçağın hızını minimum azaltmış olmayasanız?"..
Yani; yaklaşımdaki hızınız kaç knot?.. öğrenebilir miyim?.. Hızın düşük olması da burnu havaya kaldırır , dahası STALL bile olabilirsiniz.
Sayfa başına dön Aşağa gitmek
Bekir
Pilot-2

Pilot-2
Bekir



SS_B767-300ER-PW v5 CONDOR Empty
MesajKonu: Geri: SS_B767-300ER-PW v5 CONDOR   SS_B767-300ER-PW v5 CONDOR EmptyPtsi 05 Eyl. 2011, 08:38

Hocam baya düşürmüştüm hızı ve evet stall oldum anladım ki 737-800 gibi değil:) sonra tekrar aynı meydana uçtum denemek amacı ile ve burnu kalkmıyor aksine burnu yere doğru eğiliyor çakılcak gibi .
Düz gidişte her hangi bir problem yok localizeri yakalayıp altitude butonu söndükten sonra başlıyor burun üstü alçalmaya çok dik şekilde.
Saygılar.
Sayfa başına dön Aşağa gitmek
pilot
MANAGER

MANAGER
pilot



SS_B767-300ER-PW v5 CONDOR Empty
MesajKonu: Geri: SS_B767-300ER-PW v5 CONDOR   SS_B767-300ER-PW v5 CONDOR EmptySalı 06 Eyl. 2011, 04:39

Düzenlediğim dosyaları alttaki linkten alınız. Yüklenmesi içinde yazılıdır Bekir hocam.
Piste yaklaşım yaparken hızınız bu uçakta en az 165 knot olsun.Bu arada yaklaşımda hızı düşürürken, flapları da açmayı unutmayınız!.
Alttaki dosyalarla bendeki B767'lerde birçok test yaptım. Çok yumuşak ve sağlam inişler oldu. Biraz daha tecrübe ve deneyim şart.. göz_kırpma Kolay gelsin.
http://www.2shared.com/file/vEqjHSmi/CondorB767_FIX.html
Sayfa başına dön Aşağa gitmek
 
SS_B767-300ER-PW v5 CONDOR
Sayfa başına dön 
1 sayfadaki 2 sayfasıSayfaya git : 1, 2  Sonraki
 Similar topics
-
» SMS OVERLAND B767-300ER THY TC-TCO Menderes
» PSS Boeing 777-300ER Motor Çalıştırma
» THY_B767-300ER-SkySpirit (fs2004 )
» SKYSPIRIT2012 777-300ER Turkish Airlines TC-JJN Batman v Superman
» Posky B777-300ER-GE THY Manchester United

Bu forumun müsaadesi var:Bu forumdaki mesajlara cevap veremezsiniz
VAPS :: FS TASARIM ve EKLENTİLER
M.Flight Simulator Designs & Add-ons
 :: Uçak Boyamaları
Aircraft Paints Library
 :: BOEING Uçak Boyamaları | BOEING Paints
-
Buraya geçin: